PeBloguri Exit Reader Mode

George Tuță: Consumatorii au dreptul să fie informați având acces la metode rapide și eficiente pentru a putea să își soluționeze, cu celeritate, disputele cu comercianții

Într-o discuție cu publicația Financial Intelligence, deputatul PNL George Tuță a afirmat că este dreptul consumatorilor să fie informați și să aibă acces la metode prin care să-și soluționeze cu ușurință disputele cu comercianții.

Acest aspect este vizat în amendamentele depuse de deputat la Proiectul de Lege pentru aprobarea Ordonanţei Guvernului nr.38/2015 privind soluţionarea alternativă a litigiilor dintre consumatori şi comercianţi, în cadrul Comisiei de Industrii și Servicii din Camera Deputaților. Amendamentele prevăd lărgirea sferei entităților SAL.

„În acest sens, astăzi, în cadrul lucrărilor Comisiei de Industrii și Servicii, de la Camera Deputaților, au fost adoptate amendamentele pe care le-am depus, la Proiectul de Lege pentru aprobarea Ordonanţei Guvernului nr.38/2015 privind soluţionarea alternativă a litigiilor dintre consumatori şi comercianţi, care prevăd avizarea unor structuri organizate și finanțate de entități de ordin privat care să ofere servicii de soluționare alternativă a litigiilor (SAL). Prin activitatea mea de parlamentar am susținut, susțin și voi susține inițiativele prin care cetățenii să aibă acces la resurse și informații pentru a-și proteja drepturile. Susțin o colaborare strânsă între stat și privat, între autorități și cetățeni”, a spus parlamentarul liberal George Tuță.

Documentul urmează să fie analizat de Comisia Juridică din Camera Deputaților.